Submenu

Werken aan Meerkoet

22-02-2019 2692 keer bekeken 10 reacties

Bij de flats aan Meerkoet wordt hard gewerkt!

De aannemer is bezig op de parkeerplaats bij de flats. Daarna start de aannemer met de werkzaamheden aan de hoofdweg in Meerkoet. Tijdens deze werkzaamheden wordt buslijn 44 omgeleid. GVB bekijkt wat een goede omleiding is en zorgt ervoor dat de omleiding bekend gemaakt wordt.  De werkzaamheden in Meerkoet duren ongeveer vier maanden. Na afloop van deze werkzaamheden worden nieuwe bomen en struiken geplant. In april/mei start de aannemer ook in een ander deel van de wijk met werkzaamheden. Dat is het deel dat op deze kaart met blauw is omlijnd.

Vragen? Meer weten?

Heeft u een vraag of wilt u meer informatie? Wij staan voor u klaar! Neem gerust contact met ons op.

Reacties

Velden met een * zijn verplicht.

Anti spam controle *

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
 
Een momentje...

10  reacties

Projectteam Vogelweide 21-06-19 om 9:57

Goedemorgen, in het najaar wordt de beplanting aangebracht, dat is het beste seizoen hiervoor.

Anoniem 20-06-19 om 14:51

Van GVB Site:
Van maandag 1 april tot en met vrijdag 21 juni (was: vrijdag 7 juni) is de Meerkoet in Diemen Noord afgesloten tussen de Oude Waelweg en de Rietzangerweg. De Meerkoet wordt heringericht. Bus 44 rijdt om.

Anoniem 20-06-19 om 11:39

is het kruispunt Meerkoet/Rietzangerweg inderdaad dit weekend weer klaar (bus 44 op oude route vanaf zondag, staat aangegeven)

Anoniem 20-06-19 om 11:04

wanneer wordt het grasveld en de tijdelijke toegang naar parkeerterrein aan de Meerkoet weer in ode staat teruggebracht ???

Projectteam Vogelweide 07-05-19 om 12:21

Goedemorgen, vanaf morgen wordt er weer verder gewerkt aan het trottoir bij Meerkoet.

AJV 07-05-19 om 8:34

Wanneer wordt het trottoir voor de flat aan de Meerkoet afgemaakt, ligt nu al ca. 2-3 weken stil.

Anoniem 15-04-19 om 22:11

Ik zou ook graag willen weten
Wanneer de Fuut aan de beurt is deze komt helemaal niet meer voor in de gekleurde lijnen!!

DST 15-04-19 om 21:56

Ik heb dezelfde vraag als John, maar dan voor de Tureluurweg - aan de kant van de Meerkoet. Op de website staat "Start April/Mei", maar wanneer kan dit specifieker worden aangegeven?

Mvg,
DST

John 15-04-19 om 21:29

Is er al bekend wanneer er op de Kolgans begonnen wordt met de werkzaamheden ?
dit in verband met mensen die misschien al vroeg op vakantie gaan en de auto op de parkeerplaats hebben laten staan.
en daardoor in de problemen komen
Is hier RUIM van te voren een aankondiging voor ???

mvg John

Eddy van den Hazel 22-02-19 om 14:01

Beste kezer, is het misschien mogelijk een iets meer gedetailleerde planning met de bewoners te delen? In elk geval wat duidelijker dan: “In april/mei start de aannemer ook in een ander deel van de wijk met werkzaamheden.” Het zou prettig zijn een detailpkanning te ontvangen met doorlooptijden zodat wij weten hoe (lang) en waar overlast optreedt. Deze planning is er van elk werk dus vast ook van dit werk.